Tuesday, January 11, 2011

A day when I almost die

dalam air
mampu menahan nafas
nafas yang dipendam selama 3 minit
walaupun mcm sekejap
tapi perit
masa tu teringat segala kenangan lampau
ingat umi
bisikan hati
*aku xnak mati sekarang
dengan kuat aku melepas tangan yg mnarik aku kedalam air 
pusaran air terjun yang mmbawa maut
dapat melepas kan diri dari genggaman yang kuat
aq mengayuh tangn ku keatas
ku berenang sekuat hati
tapi daya yg kuat mmbuat ku penat
dimasa tiada harapan
ada tangan yang menyambut ku
dgn pantas aku ditarik
alhamdulillah
aku berada di permukaan
dgn lemah dan muka pucat 
aku sempat buat sign 'thumbs up'
kat kawan aku 
sambil melebarkan senyuman
pada malam tu 
kami gelak sakan
terkenang 
8 budak aero lemas 
Dr.Kamarul kata
"Aero tak boleh berada di bawah.
mesti di atas, baru selamat'

p/s kisah benar kejadian sabtu 12.10 tngahari

No comments:

Post a Comment