Friday, June 3, 2011

Hidup Aku Best!

For the past few months,
my life totally awesome!!!!!!!!!!

Berikut adalah tatacara program saya:

i- Holiday semasa study week
percutian ini memang tidak di rancang dan di fikir. 4 hari ou bercuti, sampai ke johor. Semua nya bermula apabila kami ke pulau pinang untuk sarapan pagi. Dengan di saji kan roti canai kuah ayam dengan kopi memng bermakna ar!. Kemudian kami ke road walk.(first time Noh pergi) memang amazing and COOL! banyak sangt barang antik. Jalan-jalan kami pun pulang ke perhentian sungai bakap (rohilmi/pemandu. affanzi/tauke besar). Kami berhenti setelah kenderaan sesak sangant akibat lori beras terbalik. Jadi tanpa diduga kami ke ipoh menginap di hotel seri malaysia, serta ke kuala lumpur serta ke johor bharu kami menginap di tune hotel. Tidak lupa juga kami sesat di UTM selama sejam  (kejap jer)

ii-Lawatan industri aerospace students
lawatn ini, a day after kami pergi ke pulau pangkor semasa kursus MRS. Kat pulau pangkor best!! Ok this trip memang dirancang untuk membuka minda dan mata student aerospace engineering. Lawatan yg bertempat di Subang selangor ini, confirm dan pasti and sure memang best. Lawatan pertama ke Spirit aerosystem. ini membuat part sayap untuk boeing (betulakan kalau salah yer). Jadi memang teruja ar. Masa abang engineer tu (umur baru 25) tunjuk bagaimana produk itusi bina, Noh teringat kereta buggati di bina. Hampir sama sebab bugggati di bina secara pecahan dan peringkat berbeza dari kereta biasa. And it also an aerospace engineering. Kemudian kami ke Subang juga, ke Malaysia Airlines Di situ tempat mereka menyelia dan memeriksa kapal terbang dari segenap dunia, memang cool!! Masa tu juga ar dapat merasa naik Business class, First class, economical class. Layan der. Tidak lupa kami menetap di JATI Uitm Shah Alam bersama prof.Victor.. Berjumpa kawan lama di damansara.

iii-Perkampungan PRS satu malayisa
Bunyi macam gempak kan. Tapi ini sebenarnya hanya sekadar aktivit bagi merapatkan silaturrahim antara semua ipta di malaysia. Bertempat di Skudai UTM. Yeah, kami kembali lagi tanpa sesat sebb kami naik bus. Perjalanan yang memakan masa selama 12. Onak duri kami lalui. Kami wakil USM yang terdiri dari kampus induk serta kejuruteraan, dengan moto 'KAMI MEMIMPIN' berangkat ke UTM pada jam 9 pagi.Tapi sebelum sampi ke perhentian sg.bakap. Kami terpaksa memasuki jalan kampung( sebb xnak lalu tol) . Dalam perjalanan , memang senyap. tapi time nak balik je, bising satu bus. happening gile.! pengalaman kat UTM ok ar so so.. x menonjol sangt coz im cool.hahaha

iv-Shell Eco marathon
Event ni sudah lama sangt.Tapi bagi Noh memang best dan terbaik. Sebab banyak benda baru yg Noh boley belajar. Anyway Noh pernah post pasal ni. (stalker ar sikit ye). Doa kan kejayaan pasukan USM di litar sepang ini pada bulan 7!!
v-Membeli ticket Arsenal vs. Malaysia
Noh bukan ar fanatik Arsenal, tapi kalau Arsenal main sokong gak r. Anyway, ni Noh nak habaq sikit ni haa, Noh da beli ticket Arsenal 13 julai ni. harga Rm108. TERIMA KASIH kepada Raiminor ramsey kerana membeli ticket untuk saya.hihihih
Guess what , Noh dapat Pas percuma untuk melihat pasukan Arsenal berlatih!!!!!!
SUPER COOL!! 12 haribulan ini yer. jangan jeles!

Hotel Seri Malaysia Ipoh.

Tune Hotel Danga Bay.

Menginap di dalam hotel ini, satu hari je.tapi amat best. Tidur satu bilik. Makan pagi tu kat hotel!

Nak cari hotel ni pun boleh sesat. Maklum ar kami orang penang. Mane tau jalan selatan. Yg lawak nyer kat sini. kami pepagi makan kat luar pastu berus gigi kat tandas. dengan kehadiran makcik cleaner menggamat kanlagi suasan.haaa!

spirit Aerosystem

Berada di Hall Utama Spirit Aerosystem. Kami warga School of Aerospace Engineering amat berkait rapat dengan sarikat ini.COOL!

Malaysia Airlines.

Dalam First Class. Masyuk ou dalam nie. Business Class kat tingkat atas. Bermakna gile. Dapat gak merasa tempat mewah en. by the way ini adalah Kapal Malaysia Airlines!

Pass Training (front)

Hihihihi..dapat pass percume.nantikan yer!